مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:572022-06-21سياسي

فارس من| نارضایتی مردم شهرک اندیشه از قطعی 12 ساعته آب


معضل کم آبی در شهراندیشه شهریار یکی از مسائلی است که ساکنان منطقه را با شروع فصل گرما گلایه مند کرده و شهروندان این منطقه بیش از دو هفته ساعت ها با کم آبی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، مشکل کم آبی در غرب استان تهران یکی از مسائلی است که شهروندان ساکنان شهرک اندیشه را گلایه مند کرده است در همین راستا مخاطبان فارس سوژه ای تحت عنوان پیگیری قطعی مداوم آب شرب شهرک اندیشه فاز یک در فارس من ثبت کرده اند.

ثبت کننده این سوژه در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: با شروع فصل گرما معضل کم آبی در این منطقه بیشتر شده و در طول شبانه روز از ساعت 10 صبح تا 15 و 23 شب تا 6 صبح با قطعی آب مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو هفته است این مشکل بیشتر شده است، گفت: پیگیری های مختلفی از مسوولین انجام شده اما پاسخ آنها بر اینست که آب این منطقه از چاه تامین شده و مخازن آب خالی شده و با خشکسالی مواجه هستیم این درحالیست که قطعی آب در فازهای دیگر اندیشه به اندازه این منطقه نیست.

ثبت کننده سوژه افزود: حدود 10 خیابان در این منطقه است که این مشکل را دارند که در هر خیابان حدود 500 واحد وجود دارد لذا از مسئولان میخواهیم که مشکل را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نارضایتی مردم شهرک اندیشه از قطعی 12 ساعته آب

فارس من| نارضایتی مردم شهرک اندیشه از قطعی 12 ساعته آب